Onroerend goed

Bij onroerend goed denken mensen al gauw aan het kopen van een huis. Niet zo vreemd, daar gaat het ook vaak om. Er zijn een hoop zaken rondom onroerend goed waarvoor een notaris nodig is, zoals: de aan- of verkoop van een woning, erfpacht, hypotheken, opstal, splitsingen, projectontwikkeling, fiscale- en juridische randvoorwaarden zoals omzetbelasting, overdrachtsbelasting, samenwerkingsvormen en eigendomsrechten.

Afhankelijk van wat u koopt of achterlaat, waarvoor u het wilt gebruiken en of er veranderingen aan plaatsvinden: er komt veel regelgeving kijken bij onroerend goed zaken. Juist omdat het over waardevol materieel gaat, is het belangrijk dat u wordt bijgestaan door mensen met kennis van zaken die ervoor zorgen dat alles vloeiend en secuur verloopt. Wij zorgen er graag voor dat alles goed geregeld wordt voor uw nieuwe adres.

Covid-19 Maatregelen

Ook in deze tijd staan we voor u klaar. Vanwege Covid 19 beperken we fysieke afspraken op dit moment tot het noodzakelijke. Nog altijd staan we u graag te woord en vinden we persoonlijke zichtbaarheid belangrijk. Daarom vinden afspraken plaats met video, zodat we u toch persoonlijk advies kunnen geven. Wenst u een fysieke ontmoeting of acht u dit noodzakelijk? Dan doen we dat uiteraard graag. Wel houden we ons aan de maatregelen die op dat moment gelden.

Heeft u een vraag, wilt u graag advies of moet er een notarieel document worden opgesteld? Vul dan ons contactformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact op.

Maak een afspraak